Zoekresultaten

Er zijn 582 resultaten gevonden

Veelgestelde vragen

Bij acute pijn tijdens kantooruren (08.00 – 17.00 uur)
Wanneer je een medisch spoedgeval hebt en dezelfde dag (telefonisch) contact nodig hebt met de arts of zijn/haar vervanger, bel dan met de Afdeling Service & Planning T (020) 242 1000.

Geen spoed?
Stuur ons een e-mail (klantenservice@reade.nl). Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Cliënten van de dagbehandeling
Bij vragen, zoals het aanpassen van een dagbehandelingsafspraak en/of een vraag over een toekomstige behandeling, zijn we:
- Elke dag bereikbaar via e-mail (dagbehandeling@reade.nl).
- Op dinsdag, woensdag en donderdag telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00 tussen 8:00-8:15 uur en tussen 14:45-15:30 uur.

Bij dringende vragen betreft de dagbehandeling waar met spoed contact nodig is zijn we bereikbaar op:
- Dinsdag, woensdag en donderdag tussen 8:00-16:30 uur telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00
- Maandag en vrijdag tussen 8:00-17:00 uur telefonisch bereikbaar via de klantenservice van Reade 020-2421000.

Contactgegevens buiten kantooruren of in het weekend
Jouw huisarts of
Dienstdoende reumatoloog van AmsterdamUMC: T. 020 56 69 111 en vraag naar dienstdoende AIOS reumatologie.

Ja, als diegene in de kliniek van Reade verblijft kan dat. Adres: Overtoom 283, 1054 HW Amsterdam. T.A.V. voor en achternaam van je familie, kennis of vriend.

Voor de beide hoofdlocaties geldt dat honden (en andere huisdieren) niet zijn toegestaan, tenzij het een hulphond of blindengeleidehond is.

Annelies Blanken 2

Promotie Annelies Blanken

Annelies Blanken is 21 december gepromoveerd met haar proefschrift "Arthritis and vascular inflammation made visible".

Reade_kind-jeugd-sporten-bewegen-revalideren-3

Kinderen 0 - 12

Is jouw kind jonger dan 12 jaar? Als ouder of voogd kun je met een ‘Machtiging’ toegang krijgen tot het dossier van je kind. Lees hier meer over hoe je dat regelt.

Reade_revalidant-voor-raam-1

Machtiging - Volwassenen

Er komt best veel op je af wanneer je onder behandeling bent bij Reade. Het kan dan fijn zijn als een familielid of vriend(in) met je meekijkt in je medisch dossier en je helpt waar nodig. Met een ‘Machtiging’ kun je dan toegang tot ons cliëntportaal ‘MijnReade’ regelen.

Reade_Sporten-bewegen-revalideren-1

Kinderen 12 - 16

Vanaf 12 jaar heeft een kind toegang tot het eigen dossier via MijnReade. Als je jong bent, kan er dan best veel informatie op je afkomen. Voor kinderen/jongeren van 12 tot 16 jaar is het daarom mogelijk om een ouder of voogd toestemming te geven om via MijnReade mee te kijken.

Reade_kind-jeugd-sporten-bewegen-revalideren-1

Machtigingen

Wanneer je wordt behandeld bij Reade, noteren de behandelaren en de dokter allerlei informatie in het medisch dossier. Via het cliëntportaal MijnReade heb je altijd toegang tot jouw dossier, je afspraken en nog veel meer. Dat kan handig zijn, bijvoorbeeld om een afspraak voor te bereiden of om thuis alles nog eens rustig na te lezen.

Revalidatie zorg behandelen nah dwarslaesie amputatie reuma

Revalidatie

Reade is het expertisecentrum in revalidatie. Wij bieden een compleet aanbod aan behandelprogramma's en -methoden voor volwassenen, kinderen en jongeren, die door een ziekte of ongeval, beperkingen ervaren in het dagelijks leven. In hartje Amsterdam en omstreken, zetten meer dan 500 professionals zich met plezier in om hen in staat te stellen het leven weer zo goed mogelijk op te pakken.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Heb je acute pijn en daarom direct contact nodig?
Bel dan tussen 08.00 en 17.00 uur naar 020 - 242 10 00.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?