PDF

Onze zorg

We zijn specialist in revalidatie en reumazorg in regio 
Groot Amsterdam. Mensen waarderen onze zorg met een 8.5.

Nieuws

Aangepaste telefonische bereikbaarheid Klantenservice

  1. 2024-02-08

We houden de telefoonlijn vanaf 12.00 uur open voor spoedgevallen en verwijzers. Klantenservice is en blijft 's middags beschikbaar via de e-mail. Stuur ons gerust een e-mail.

Het gebruik van het medicijn Hydroxychloroquine/Plaquenil bij reuma is veilig

  1. 2024-01-12

Deze week is er bericht geweest in de media over de extreme onveiligheid van het gebruik van Hydroxychloroquine gedurende de Covid pandemie. Deze studie is alleen gerelateerd aan Hydroxychloroquine gebruik bij covid. En gaat niet over het gebruik bij reuma.

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

In MijnReade kun je vinden wanneer je afspraak is.

Je kunt je afspraak verzetten via de klantenservice.

P

Locatie Overtoom beschikt over een eigen parkeergarage onder het gebouw.

Parkeren voor bezoekers

De parkeergarage is geopend van 06.00 ('s ochtends) tot 24.00 (middernacht).

Bezoekers trekken bij het inrijden van de garage een kaartje. Parkeren is toegestaan in de parkeervakken. Betaal vóór het verlaten van het gebouw bij de betaalautomaat in de hal bij de parkeergarage.

Het parkeertarief is tijdens kantooruren, van 08.30 tot 17.00 uur, gelijk aan het tarief op de Overtoom. Op deze manier proberen wij de parkeerplaatsen zoveel mogelijk te reserveren voor personeel en cliënten. Parkeertarief is 5,35 Euro per uur. Tijdens daluren (van 17.00 tot 08.30 uur), in het weekend en op feestdagen gelden gereduceerde tarieven. Hierdoor worden bezoekers niet met al te hoge kosten geconfronteerd.

Gereduceerd parkeertarief voor cliënten van Reade

Cliënten in behandeling bij Reade mogen tijdens kantooruren parkeren tegen een gereduceerd tarief. Zij kunnen zich bij binnenkomst zoals gebruikelijk bij de receptie melden, zodat de aanwezigheid wordt geregistreerd en de inrijdkaart gevalideerd wordt voor het reductietarief.

Invalidenparkeerplaatsen

  • Binnen de parkeergarage zijn er 4 invalidenparkeerplaatsen. Hiervoor geldt hetzelfde parkeertarief.
  • Ook zijn er twee invalidenparkeerplaatsen voor de hoofdingang aan de straat. Deze zijn te gebruiken als je een invalidenparkeerkaart hebt.

Houd er rekening mee dat er soms geen vrije parkeervakken beschikbaar zijn.

P

Reade heeft een beperkt aantal plekken beschikbaar op een besloten parkeerterrein. Lees de actuele informatie op de locatie pagina van Jan van Breemen.

Via MijnReade
Recepten die eerder door de reumatoloog zijn voorgeschreven kunnen nu 24 uur per dag, 7 dagen per week digitaal aangevraagd worden via cliëntenportaal mijnReade.nl. Met deze gratis herhaalservice is het aanvragen van een recept sneller en gemakkelijker.

  • U kunt alleen voor medicijnen die door Reade zijn voorgeschreven, een herhaalrecept aanvragen.
  • Het verwerken van het herhaalrecept duurt ongeveer 5 werkdagen. Vraag deze dus op tijd aan.


Hoe werkt herhaalrecepten aanvragen via MijnReade? Snel en makkelijk.

  • Ga naar https://www.mijnreade.nl/ en login met je DigiD.
  • Klik bovenaan de pagina op menu 'Dossier' en kies 'Medicijnen'.
  • Op die pagina klik je op de knop 'Herhaalrecept aanvragen'.
  • Zorg ervoor dat u de juiste apotheek opgeeft.
  • Aangevraagde herhaalrecepten zijn te vinden bij de 'verstuurde e-consulten'.
  • Voor een lijst met medicijnen en andere gezondheid gegevens zijn te vinden op de pagina 'Actueel overzicht medicijnen'.

Lukt het niet via MijnReade of gaat het biologicals? Mail ons dan.
Let op: de verwerking hiervan duurt langer dan via het standaard aanvraagproces in MijnReade.

De e-mail moet de volgende informatie bevatten:

  • Jouw naam
  • Geboortedatum (dag, maand en jaar)
  • E-mailadres voor bevestiging
  • Clientnummer (niet verplicht)
  • Naam arts
  • Naam medicijnen en aantal milligram
  • Welke apotheek (Reade of jouw eigen apotheek)

Klantenservice

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?