Reade overleg behandelaren trappenhuis

Verwijzen en Overleg

Alle cliënten die voor een diagnose of behandeling naar Reade komen hebben een verwijzing nodig. Zonder deze verwijzing is er geen sprake van zorg in het kader van de basisverzekering.

Regel de verwijzing Reumatologie

Poliklinische Reumazorg

Bij vragen voor alle zorggerelateerde communicatie contact op met
- reumatologie: reumatologie.med.secretariaat@reade.nl
- de verwijzerslijn 020 242 11 00

Voor verwijzen:

Teleconsult aanvragen via Huisartsen+punt
Huisarts+punt is bedoeld voor alle cliënten met klachten die met een advies van de specialist verder door de huisarts behandeld kunnen worden. Omdat de huisarts de hoofdbehandelaar blijft, worden de kosten van het consult gedeclareerd binnen de huisartsenzorg.

Lees verder >>

Informatie over de verwijzing Revalidatie

Triage Hersenletsel

Ben je bekend met de criteria voor het doorverwijzen van een cliënt naar Reade? Op deze pagina's vind je de belangrijkste richtlijnen samengevat:

Intercollegiaal overleg Revalidatie

Ben je nog niet zeker of de situatie van de cliënt geschikt is voor een revalidatiebehandeling bij Reade? Overleg dan telefonisch met de dienstdoende revalidatiearts via telefoonnummers:

Regel de verwijzing Revalidatie

Klinische revalidatie

Bij vragen voor alle zorggerelateerde communicatie contact op met het opnamebureau: opname@reade.nl.

Voor verwijzen:

Poliklinisch verwijzen Revalidatie

Bij vragen voor alle zorggerelateerde communicatie contact op met
- revalidatie: revalidatiesecretariaat@reade.nl

Voor verwijzen:

Overig contact

Klantenservice en planning

Voor overige vragen info@reade.nl

Apotheek

Voor de apotheek apotheek@reade.nl

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Alle cliënten die voor een diagnose of ziekenhuisbehandeling naar Reade komen hebben een verwijzing nodig. Voor een bezoek aan onze polikliniek heb je dus ook een verwijzing nodig. Zonder deze verwijzing is er namelijk geen sprake van zorg in het kader van de basisverzekering. Dit betekent dat de factuur door Reade niet aan jouw zorgverzekeraar kan worden gestuurd. Jij bent dan zelf verantwoordelijk voor de betaling van deze factuur.

Op de pagina 'Vergoeding zorgverzekeraar' vind je een overzicht van de zorgverzekeraars waarmee Reade afspraken heeft gemaakt. Staat jouw zorgverzekeraar hier niet bij, neem dan contact op met je zorgverzekeraar of met Reade.

Gesprek

Bezoekuren op de afdeling in de kliniek zijn:

  • van maandag t/m vrijdag van 14:00 uur tot 21:00 uur.
  • op zaterdag en zondag is de kliniek te bezoeken van 12:00 tot 21:00 uur.

Bezoek buiten de afdeling:

  • is elke dag tussen 10.00 uur en 21.45 uur welkom in de openbare ruimtes. Dat zijn onder meer de koffie- en theebar Boon & Blad, het restaurant en de tuin.

Tijdens de avondmaaltijden is bezoek in de huiskamer niet toegestaan. Jouw bezoek kan beneden in het restaurant terecht.

In overleg met jouw Contactpersoon verpleegkundige kunnen bezoektijden aangepast worden.

Klantenservice

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?