Zoekresultaten

Er zijn 582 resultaten gevonden

Veelgestelde vragen

Bij acute pijn tijdens kantooruren (08.00 – 17.00 uur)
Wanneer je een medisch spoedgeval hebt en dezelfde dag (telefonisch) contact nodig hebt met de arts of zijn/haar vervanger, bel dan met de Afdeling Service & Planning T (020) 242 1000.

Geen spoed?
Stuur ons een e-mail (klantenservice@reade.nl). Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Cliënten van de dagbehandeling
Bij vragen, zoals het aanpassen van een dagbehandelingsafspraak en/of een vraag over een toekomstige behandeling, zijn we:
- Elke dag bereikbaar via e-mail (dagbehandeling@reade.nl).
- Op dinsdag, woensdag en donderdag telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00 tussen 8:00-8:15 uur en tussen 14:45-15:30 uur.

Bij dringende vragen betreft de dagbehandeling waar met spoed contact nodig is zijn we bereikbaar op:
- Dinsdag, woensdag en donderdag tussen 8:00-16:30 uur telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00
- Maandag en vrijdag tussen 8:00-17:00 uur telefonisch bereikbaar via de klantenservice van Reade 020-2421000.

Contactgegevens buiten kantooruren of in het weekend
Jouw huisarts of
Dienstdoende reumatoloog van AmsterdamUMC: T. 020 56 69 111 en vraag naar dienstdoende AIOS reumatologie.

Ja, als diegene in de kliniek van Reade verblijft kan dat. Adres: Overtoom 283, 1054 HW Amsterdam. T.A.V. voor en achternaam van je familie, kennis of vriend.

Voor de beide hoofdlocaties geldt dat honden (en andere huisdieren) niet zijn toegestaan, tenzij het een hulphond of blindengeleidehond is.

Hersenletsel triageboom

Een cliënt doorverwijzen wegens aanhoudende klachten na licht traumatisch hersenletsel (LTHL)

Team Passend Onderwijs

Team Passend Onderwijs

  1. Zorg
  2. Actueel
  3. 2022-12-21

Afgelopen jaar werd er vanuit de Parel, een school voor Speciaal Onderwijs in Haarlem waar ook therapeuten en artsen vanuit Reade werkzaam zijn, Team Passend Onderwijs ontwikkeld. Een expertise dienst vanuit de school, om onderwijs zo passend mogelijk te maken voor ieder kind. Merel en Lonneke, ergotherapeuten, maken deel uit van het kernteam.

Coronamaatregelen

Reade volgt de landelijke richtlijnen voor de zorg van het RIVM. Op deze pagina vind je de laatste coronamaatregelen. We blijven altijd voorzichtig. Dit doen wij om onze kwetsbare cliënten tegen virussen willen beschermen.

Magnet bij reade

Magnet bij Reade

Bij Reade is de afgelopen jaren hard gewerkt aan het verbeteren van de positie van verpleegkundigen. Meer regie over je loopbaan, meer zeggenschap in de organisatie en meer ruimte voor je professionele ontwikkeling. In de video neemt Katja Hoorn, voorzitter Raad van Bestuur, je mee de organisatie in om te laten zien hoe het Magnet concept in de praktijk werkt.

Afspraak voorbereiden - dagbehandeling overigen

In overleg met de reumatoloog is afgesproken dat je via een infuus de medicatie krijgt toegediend.

Afspraak voorbereiden - Dagbehandeling Zoledroninezuur

In overleg met de reumatoloog is afgesproken dat je via een infuus de medicatie krijgt toegediend.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Heb je acute pijn en daarom direct contact nodig?
Bel dan tussen 08.00 en 17.00 uur naar 020 - 242 10 00.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?