2022 HERO revalidatie voedingsassistente duimomhoog

De cliëntenraad

Wij begrijpen dat het belangrijk is om betrokken te zijn bij de zorg die je ontvangt en mede daarom is er een cliëntenraad (CR). We zijn er voor jou!

De cliëntenraad van Reade bestaat uit ongeveer 9 vertegenwoordigers vanuit verschillende cliëntgroepen (reuma, amputatie, dwarslaesie, NAH). Vanuit onze eigen (ervarings)deskundigheid zetten wij ons in voor de belangen van alle cliënten van Reade. We geven advies aan de Raad van Bestuur op basis van de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen (WMCZ) over belangrijke onderwerpen. Op deze manier helpt de cliëntenraad om de kwaliteit van de zorg en de ervaring van de cliënten bij Reade te verbeteren.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Heb je acute pijn en daarom direct contact nodig?
Bel dan tussen 08.00 en 17.00 uur naar 020 - 242 10 00.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?