Proclaimer

Reade is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden. Kom je desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij je reactie bijzonder op prijs. Je kunt kiezen op welke wijze je ons dit wilt laten weten. Alle benodigde gegevens staan op onze contactpagina. Binnen twee werkdagen behandelen we de melding en ondernemen we eventueel actie.

Alle informatie die je ons verstrekt, wordt vertrouwelijk behandeld. Persoons- of adresgegevens worden uitsluitend gebruikt waarvoor je ze hebt verstrekt.

Cliëntenportaal mijnReade.nl

Aansprakelijkheid

Ondanks de zorg die de auteurs en opstellers hebben besteed aan de samenstelling van MijnReade.nl, kunnen onvolkomenheden ontstaan. Op geen enkele wijze kan Reade jegens wie dan ook daarvoor aansprakelijkheid aanvaarden.

Privacy

Medewerkers van Reade gaan vertrouwelijk om met alle gegevens die cliënten via MijnReade.nl verstrekken. Zowel artsen, verpleegkundigen als andere zorgverleners van Reade zijn gebonden aan het beroepsgeheim. Zij mogen jouw gegevens alléén aan anderen verstrekken nadat je daarvoor toestemming hebt gegeven. Degenen die bij jouw behandeling betrokken zijn, mogen wel onderling gegevens opvragen en uitwisselen. Dat mag alleen als dat nodig is voor de behandeling.

Auteursrecht

Behalve de eigen persoonsgegevens mag niets van MijnReade.nl worden verveelvoudigd, of openbaar gemaakt, in welke vorm of wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Reade. MijnReade.nl is voor persoonlijk niet-commercieel gebruik.

Verwijzing naar andere informatiebronnen

Op MijnReade.nl staan verwijzingen naar andere internetsites, die niet door Reade worden beheerd. Deze verwijzingen zijn met de grootst mogelijke zorgvuldigheid uitgezocht. Reade draagt echter geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze informatiebronnen, noch voor informatie, software, producten en diensten die op deze internetsites aangeboden worden.

Beleid Responsible Disclosure

Zwakke plek gevonden in de de veiligheid van ons informatiesysteem? Graag horen wij het zo spoedig mogelijk van je. Ga hiervoor naar de pagina Beleid Responsible Disclosure.

Klantenservice

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?