2022 HERO revalidatie voedingsassistente duimomhoog

Jouw mening telt

Hoe ervaar jij onze zorg en dienstverlening? Wij vinden jouw ervaring erg belangrijk! We horen jouw mening graag als die positief is. Maar ook als er verbeterpunten zijn. Dit geeft ons de kans om onze zorg te blijven verbeteren.

Geef je mening
Heb je tips, complimenten of juist een klacht? Geef deze aan ons door. Zo werken we samen aan het doorlopend verbeteren van onze zorg.

Compliment of verbeterpunt doorgeven?

Heb je een vraag of opmerking over de vergoedingen?
Kijk dan op de pagina vergoedingen

Klacht kenbaar maken

Hoe maak je een klacht kenbaar?

  • Klachten kunnen vaak al snel opgelost worden door in gesprek te gaan. Met de persoon waar de klacht betrekking op heeft of met zijn/ haar leidinggevende.
  • Het is goed mogelijk dat je de klacht niet zelf kan aankaarten of liever hebt dat iemand anders dit voor je doet, zoals jouw partner of kind. Dit is zeker mogelijk. Ook nabestaanden kunnen een klacht indienen.
  • Bespreek de klacht met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris heeft een bemiddelende rol en kijkt hoe op zo kort mogelijke termijn jouw klacht opgelost wordt.

Klachtenfunctionaris

Klachtenfunctionaris Reade

Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris, Quintalle Nix, is bereikbaar op werkdagen via telefoonnummer: (020) - 242 2590 en per e-mail: klachten@reade.nl. De klachtenfunctionaris zal dan zo spoedig mogelijk contact opnemen.

Spreekuur
Op de laatste vrijdag van de maand vindt er een spreekuur plaats op de locatie Overtoom (tussen 10.00 en 11.00 uur). Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken.

Beleid Responsible Disclosure

Zwakke plek gevonden in de de veiligheid van ons informatiesysteem? Graag horen wij het zo spoedig mogelijk van je. Ga hiervoor naar de pagina Beleid Responsible Disclosure.

2022 HERO revalidatie voedingsassistente duimomhoog

Waarderingen

Revalidatiecheck

Onze cliënten hebben bij de laatste landelijke tevredenheidsmeting een 8.6 als rapportcijfer gegeven. Wat een mooi resultaat! Toch zitten we niet stil. We blijven ons structureel verdiepen in de wensen en ervaringen van cliënten, zodat we ons blijven verbeteren en nieuwe ideeën bedenken.

Waarderingen

Waardering ZorgkaartNederland

Cliënten waarderen op ZorgkaartNederland Reade hoofdlocaties Overtoom met 8.9 en Dr. Jan van Breemen met een 8.7. ZorgkaartNederland is een landelijke website. Op deze website kan iedere cliënt de ontvangen zorg een beoordeling geven.

“Geweldige locatie met uitmuntende behandeling en verzorging. Iedereen toont interesse en betrokkenheid bij de behandeling. Deze behandeling is een totaal pakket met ook zorg voor de sociale een geestelijke kant. De medewerkers hebben motivatie en inzet bij het proces van verbetering van de revalidant. Ik kwam daar liggend met een verlamming van het been door een herseninfarct binnen en ging er lopend uit, dit zegt genoeg.”
Anoniem, via ZorgkaartNederland
“De reumatoloog zag meteen wat er aan de hand was en gaf een supergoede medicatie. In tegenstelling tot de vorige reumatoloog. Voor het eerst sinds jaren kon ik mijn handen weer normaal gebruiken. De uitleg van het behandeltraject en het waarom is uitstekend. En niet te vergeten..mijn reumatoloog heeft humor.”
Anoniem, via ZorgkaartNederland
“Ik ben zeer te spreken over Reade. Het is voor mij erg belangrijk dat er geluisterd werd naar me en samen naar de beste oplossing zochten. Wat het meeste indruk heeft gemaakt op mij? Dat er, ondanks de werkdruk op de afdeling Radiologie, alle tijd werd genomen voor mijn situatie. Als iedereen zo haar/zijn werk doet, zal dit heel veel bijdragen aan het welzijn van de cliënt.”
Anoniem, via ZorgkaartNederland
“Het Reade staat in goed contact met het OLVG ziekenhuis. Hierdoor krijg je de zorg die precies bij jou past. De zorgverleners weten waar ze het over hebben en zijn super deskundig. Ik ben zeer tevreden over Reade!”
Anoniem, via ZorgkaartNederland

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?