Telefoon bellen klantenservice

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor de digitale nieuwsbrief van Reade. Zo blijf je op de hoogte van onderwerpen die Reade aangaan. Zoals nieuwe onderzoeken, verbouwingen, indrukwekkende ervaringen van (oud-) cliënten, vrijwilligers, en ervaringsdeskundigen. Blijf op de hoogte van alle nieuwtjes en belangrijke informatie. Samen met jou werken we aan onze missie om meer mensen in staat te stellen meer uit hun leven te halen.

Vul hieronder jouw gegevens in. Je ontvangt dan de digitale nieuwsbrief van Reade maandelijks in je mailbox. Uiteraard kan je jezelf op elk gewenst moment weer afmelden voor deze nieuwsbrief.

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Wij zijn nieuwsgierig naar jou

Laten we verbinden! We blijven graag met je in verbinding via onze social media kanalen. Volg ons snel op: Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter. Daar blijft je op de hoogte van de verhalen en nieuwtjes uit ons netwerk. En wij vinden het ook leuk om iets van jou te horen. Dus stuur ons een berichtje, stel je vraag of deel je verhaal. Zien we je daar?

Hoe gaat Reade om met jouw persoonlijke gegevens?

Jouw persoonsgegevens gebruiken wij alleen voor het gevraagde contact. Lees de privacyverklaring voor meer informatie.

Klantenservice

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?