Dagbehandeling reuma low res

Dagbehandeling Reumatologie

De dagbehandeling is voor mensen die een medicijn toegediend krijgen, via een infuus waarbij enkele uren verpleegkundige zorg en observatie nodig is.

Elke dag zijn twee reumaverpleegkundigen en een doktersassistent op de dagbehandeling aanwezig.

Op de dagbehandeling geven wij verschillende medicamenteuze behandelingen. Hoelang een behandeling duurt, hangt af van het medicijn dat je krijgt. Dit komt doordat de inlooptijd van het infuus per medicijn verschilt. Onze verpleegkundigen vertellen hier meer over. Ook staat er in MijnReade een informatiefolder klaar.

Wifi

Op de dagbehandeling is wifi beschikbaar.

Hoe verloopt mij dagbehandeling?

Klik op de links om naar de informatie over de dagbehandeling met de juiste medicatie te gaan. Op de vervolgpagina leest u alles over de voorbereidingen en het verloop van de afspraak.

Openingstijden

De dagbehandeling is open op dinsdag, woensdag en donderdag. Op maandag en vrijdag is de dagbehandeling gesloten.

Bij acute pijn tijdens kantooruren (08.00 – 17.00 uur)
Wanneer je een medisch spoedgeval hebt en dezelfde dag (telefonisch) contact nodig hebt met de arts of zijn/haar vervanger, bel dan met de Afdeling Service & Planning T (020) 242 1000.

Geen spoed?
Stuur ons een e-mail (klantenservice@reade.nl). Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Cliënten van de dagbehandeling
Bij vragen, zoals het aanpassen van een dagbehandelingsafspraak en/of een vraag over een toekomstige behandeling, zijn we:
- Elke dag bereikbaar via e-mail (dagbehandeling@reade.nl).
- Op dinsdag, woensdag en donderdag telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00 tussen 8:00-8:15 uur en tussen 14:45-15:30 uur.

Bij dringende vragen betreft de dagbehandeling waar met spoed contact nodig is zijn we bereikbaar op:
- Dinsdag, woensdag en donderdag tussen 8:00-16:30 uur telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00
- Maandag en vrijdag tussen 8:00-17:00 uur telefonisch bereikbaar via de klantenservice van Reade 020-2421000.

Contactgegevens buiten kantooruren of in het weekend
Jouw huisarts of
Dienstdoende reumatoloog van AmsterdamUMC: T. 020 56 69 111 en vraag naar dienstdoende AIOS reumatologie.

Top compliment

Klachten, complimenten en tips

Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je tevreden bent. Toch kan het zijn dat wij niet aan jouw verwachtingen voldoen. Als dat zo is, horen wij dat graag. Jouw mening helpt ons de zorg te blijven verbeteren. Er kan dan heel gericht actie worden ondernomen.

Gebruik voor het doorgeven de speciale TIP-kaarten. De TIP-kaart zijn te vinden op https://reade.nl/over-ons/clientwaarderingen. Geprinte versies vind je in de centrale hal naast de receptie, bij de wachtruimtes en in de kliniek.

Ook kan je de klachtenfunctionaris benaderen. De klachtenfunctionaris heeft een bemiddelende rol en kijkt in overleg met jou hoe jouw klacht opgelost kan worden. De klachtenfunctionaris is bereikbaar op werkdagen via telefoonnummer: (020) – 242 25 90 en per e-mail: klachten@reade.nl.

Als je reumamedicijnen gebruikt, kun je de griepprik, coronaprik of pneumokokkenvaccin veilig laten zetten.

Gebruik je biologicals? Dan is het advies om de vaccinatie niet op dezelfde dag te laten zetten als dat je de biological gebruikt. Gebruik je een biological via een infuus op de dagbehandeling? Voor de werkzaamheid van de prikken is het dan het beste om tussen 2 infusen jezelf te laten vaccineren.

Gebruik je rituximab via een infuus? Dan adviseren we 4 weken vóór het infuus de prik(ken) te halen. Is dit niet mogelijk? Dan 2 maanden na het infuus.

Bij de overige vaccins moet vooraf contact opgenomen worden met de apotheek van Reade of met de reumaverpleegkundigen om na te gaan hoe en wanneer ze kunnen worden behandeld. Ook voor aanvullende vragen kun je contact opnemen met een apotheekmedewerker, reumaverpleegkundige of jouw behandelend arts.

Contact gegevens apotheek Reade

Contactgegevens Service & Planning (voor contact met de reumaverpleegkundigen)


Clientportaal

MijnReade is een website met een DigiD beveiliging voor mensen die bij Reade behandeld worden of in behandeling zijn geweest. We noemen dit een cliëntenportaal. Hier vind je jouw persoonlijke gegevens die bekend zijn bij Reade. Op een veilige en simpele manier pas je jouw eigen gegevens aan. In MijnReade kan je ook afspraken bekijken en jouw medisch dossier inzien. Waaronder jouw diagnose, medicijnen en uitslagen van onderzoeken.

Daarnaast kan je vragenlijsten invullen als die voor je klaarstaan. En van een aantal medicijnen kan je een herhaalrecept aanvragen.

Locatie Dagbehandeling Reumatologie

Locatie jvb reade

Jan van Breemen

Amsterdam

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Heb je acute pijn en daarom direct contact nodig?
Bel dan tussen 08.00 en 17.00 uur naar 020 - 242 10 00.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?