Zoekresultaten

Er zijn 582 resultaten gevonden

Veelgestelde vragen

Bij acute pijn tijdens kantooruren (08.00 – 17.00 uur)
Wanneer je een medisch spoedgeval hebt en dezelfde dag (telefonisch) contact nodig hebt met de arts of zijn/haar vervanger, bel dan met de Afdeling Service & Planning T (020) 242 1000.

Geen spoed?
Stuur ons een e-mail (klantenservice@reade.nl). Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Cliënten van de dagbehandeling
Bij vragen, zoals het aanpassen van een dagbehandelingsafspraak en/of een vraag over een toekomstige behandeling, zijn we:
- Elke dag bereikbaar via e-mail (dagbehandeling@reade.nl).
- Op dinsdag, woensdag en donderdag telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00 tussen 8:00-8:15 uur en tussen 14:45-15:30 uur.

Bij dringende vragen betreft de dagbehandeling waar met spoed contact nodig is zijn we bereikbaar op:
- Dinsdag, woensdag en donderdag tussen 8:00-16:30 uur telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00
- Maandag en vrijdag tussen 8:00-17:00 uur telefonisch bereikbaar via de klantenservice van Reade 020-2421000.

Contactgegevens buiten kantooruren of in het weekend
Jouw huisarts of
Dienstdoende reumatoloog van AmsterdamUMC: T. 020 56 69 111 en vraag naar dienstdoende AIOS reumatologie.

Ja, als diegene in de kliniek van Reade verblijft kan dat. Adres: Overtoom 283, 1054 HW Amsterdam. T.A.V. voor en achternaam van je familie, kennis of vriend.

Voor de beide hoofdlocaties geldt dat honden (en andere huisdieren) niet zijn toegestaan, tenzij het een hulphond of blindengeleidehond is.

Foto nerass congres

Vrijdag 1 december: NERASS Najaarscongress bij Reade!

Op vrijdag 1 december vindt het NERASS Najaarscongres plaats op de Reade locatie Jan van Breemen, met als thema 'Zorg(en) voor de toekomst'. Een evenement waar dieper wordt ingegaan op vraagstukken die zowel de reumatologie als de revalidatietak aangaan.

Heading website service en planning

Tijdelijk langere wachttijden bij onze afdeling Service & Planning

  1. Zorg
  2. Actueel
  3. 2023-12-01

Momenteel zullen de wachttijden via onze afdeling Service & Planning, door omstandigheden, langer zijn dan je van ons gewend bent. Zowel via de e-mail als telefonisch.

Keuzehulp voor naasten van mensen met hersenbeschadiging (NAH)

Hersenbeschadiging (NAH) heeft grote invloed op de gezondheid van de cliënt en ook op die van hun partner of naaste. De partner kan mantelzorger worden, zelfs als er geen directe zorg nodig is. Gedragsveranderingen bij de cliënt vragen aanpassing van de partner, en beide krijgen een nieuwe rol in hun relatie of gezin.

Reade_kind-jeugd-sporten-bewegen-revalideren-1

Heen en Weer Schoolboekje

Een jong kind met juveniele idiopathische artritis (JIA, jeugdreuma) kan op school problemen ervaren met taken zoals schrijven of activiteiten zoals buiten spelen met leeftijdsgenoten of lessen lichamelijke opvoeding. Vermoeidheid kan de voortzetting van de schooldag in de weg staan. Mensen zien aan de buitenkant meestal niet dat een kind juveniele artritis heeft.

2022-HERO-Expertiseteam-elektrostimulatie

BEAT (Bovenste Extremiteiten Advies Team)

Binnen de dwarslaesie revalidatie worden cliënten die problemen hebben met het bewegen van hun arm en hand worden aangemeld bij het BEAT.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Heb je acute pijn en daarom direct contact nodig?
Bel dan tussen 08.00 en 17.00 uur naar 020 - 242 10 00.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?