Zoekresultaten

Er zijn 582 resultaten gevonden

Veelgestelde vragen

Bij acute pijn tijdens kantooruren (08.00 – 17.00 uur)
Wanneer je een medisch spoedgeval hebt en dezelfde dag (telefonisch) contact nodig hebt met de arts of zijn/haar vervanger, bel dan met de Afdeling Service & Planning T (020) 242 1000.

Geen spoed?
Stuur ons een e-mail (klantenservice@reade.nl). Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Cliënten van de dagbehandeling
Bij vragen, zoals het aanpassen van een dagbehandelingsafspraak en/of een vraag over een toekomstige behandeling, zijn we:
- Elke dag bereikbaar via e-mail (dagbehandeling@reade.nl).
- Op dinsdag, woensdag en donderdag telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00 tussen 8:00-8:15 uur en tussen 14:45-15:30 uur.

Bij dringende vragen betreft de dagbehandeling waar met spoed contact nodig is zijn we bereikbaar op:
- Dinsdag, woensdag en donderdag tussen 8:00-16:30 uur telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00
- Maandag en vrijdag tussen 8:00-17:00 uur telefonisch bereikbaar via de klantenservice van Reade 020-2421000.

Contactgegevens buiten kantooruren of in het weekend
Jouw huisarts of
Dienstdoende reumatoloog van AmsterdamUMC: T. 020 56 69 111 en vraag naar dienstdoende AIOS reumatologie.

Ja, als diegene in de kliniek van Reade verblijft kan dat. Adres: Overtoom 283, 1054 HW Amsterdam. T.A.V. voor en achternaam van je familie, kennis of vriend.

Voor de beide hoofdlocaties geldt dat honden (en andere huisdieren) niet zijn toegestaan, tenzij het een hulphond of blindengeleidehond is.

Gijs van den Brink

Gijs van den Brink

In 2013 heb ik een hersenbloeding gehad. Eerst overleven, toen terugkijken, maar nu naar de mogelijkheden kijken. Af en toe is dat best lastig. Nadenken en doen is even een stap terug, denken naar naar de oplossing. Dat gaat nu heel goed.

Caroline Geelen Reade Clientenraad2

Caroline Geelen

Sinds 2014 heb ik reuma en ben ik in behandeling bij Reade. Gelukkig heb ik tot nu toe niet zo heel veel last van beperkingen, mits ik me houd aan leefregels als voldoende bewegen, gezond eten en op tijd mijn medicijnen nemen.

Aad Zwaard Reade Clientenraad

Aad Zwaard

Ik heb ruim 7 jaar geleden een dwarslaesie opgelopen na een fietsongeluk in Spanje. Na bijna een jaar revalideren ben ik weer zelfstandig gaan wonen met thuiszorg in een rolstoeltoegankelijke woning. Zo’n revalidatieproces en wennen aan je nieuwe situatie is best zwaar en ik zet mijn ervaring graag in om anderen weer op weg te helpen.

2022 HERO revalidatie werken in de zorg verpleegkundigen

Verpleegkundige, Amsterdam

Ben je een ervaren Verpleegkundige (MBO of HBO) of bijna afgestudeerd als Verpleegkundige mbo niveau 4 en op zoek naar een nieuwe werkomgeving in hartje Amsterdam waar je persoonlijk én professioneel kan groeien en een band opbouwen met je cliënten? Dan biedt Reade het antwoord.

Reade Foundation Event 2023 9

Terugblik Reade Foundation event

  1. Zorg
  2. Actueel
  3. 2023-04-25

Hartelijk dank aan alle aanwezigen voor een geweldig Reade Foundation event! In het bijzonder aan de host van de dag, onze ambassadeur en bekende cabaretière Carolien Borgers, die het programma aan elkaar praatte. Mede dankzij haar een wel heel leuk programma, met onder andere:

Medisch dossier

Als je bij Reade in behandeling bent, wordt er een medisch dossier over jou gemaakt. Hierin staan jouw persoonlijke gegevens, informatie over jouw gezondheid en behandeling, en de resultaten daarvan. Deze vind je in MijnReade.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Heb je acute pijn en daarom direct contact nodig?
Bel dan tussen 08.00 en 17.00 uur naar 020 - 242 10 00.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?