Aad Zwaard Reade Clientenraad

Aad Zwaard

Ik heb ruim 7 jaar geleden een dwarslaesie opgelopen na een fietsongeluk in Spanje. Na bijna een jaar revalideren ben ik weer zelfstandig gaan wonen met thuiszorg in een rolstoeltoegankelijke woning. Zo’n revalidatieproces en wennen aan je nieuwe situatie is best zwaar en ik zet mijn ervaring graag in om anderen weer op weg te helpen.

Reade blijft voor mensen met een chronische aandoening een belangrijke rol in hun leven spelen. Als Cliëntenraad proberen we vanuit de cliënt mee te denken hoe dit kan. Zelf houd ik me vooral bezig met preventie en nazorg: hoe kunnen we ervoor zorgen dat je na de klinische periode een zo gezond en waardevol mogelijk leven kan leiden en welke rol kan Reade hierbij spelen? Denk daarbij aan sporten, gezond eten en leefstijl.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?