Zoekresultaten

Er zijn 582 resultaten gevonden

Veelgestelde vragen

Bij acute pijn tijdens kantooruren (08.00 – 17.00 uur)
Wanneer je een medisch spoedgeval hebt en dezelfde dag (telefonisch) contact nodig hebt met de arts of zijn/haar vervanger, bel dan met de Afdeling Service & Planning T (020) 242 1000.

Geen spoed?
Stuur ons een e-mail (klantenservice@reade.nl). Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Cliënten van de dagbehandeling
Bij vragen, zoals het aanpassen van een dagbehandelingsafspraak en/of een vraag over een toekomstige behandeling, zijn we:
- Elke dag bereikbaar via e-mail (dagbehandeling@reade.nl).
- Op dinsdag, woensdag en donderdag telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00 tussen 8:00-8:15 uur en tussen 14:45-15:30 uur.

Bij dringende vragen betreft de dagbehandeling waar met spoed contact nodig is zijn we bereikbaar op:
- Dinsdag, woensdag en donderdag tussen 8:00-16:30 uur telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00
- Maandag en vrijdag tussen 8:00-17:00 uur telefonisch bereikbaar via de klantenservice van Reade 020-2421000.

Contactgegevens buiten kantooruren of in het weekend
Jouw huisarts of
Dienstdoende reumatoloog van AmsterdamUMC: T. 020 56 69 111 en vraag naar dienstdoende AIOS reumatologie.

Ja, als diegene in de kliniek van Reade verblijft kan dat. Adres: Overtoom 283, 1054 HW Amsterdam. T.A.V. voor en achternaam van je familie, kennis of vriend.

Voor de beide hoofdlocaties geldt dat honden (en andere huisdieren) niet zijn toegestaan, tenzij het een hulphond of blindengeleidehond is.

2022-HERO-Revalidatietechniek

Medische Hulpmiddelen

Reade heeft een afdeling Medische hulpmiddelen. Deze afdeling maakt aanpassingen en hulpmiddelen op maat. Deze hulpmiddelen zorgen ervoor dat de zelfstandigheid van onze cliënten toeneemt.

Locatie jvb reade

Laboratorium

Voor een onderzoek moet er bloed en/of urine bij je worden afgenomen. Hiervoor kan je terecht bij het laboratorium van Reade.

2022-HERO-client-raam-pijn-geestelijk

MS (Multiple sclerose)

MS is een chronische, blijvende aandoening van het centrale zenuwstelsel. Of de achteruitgang snel of langzaam gaat, hangt af van welke vorm je hebt. Of het geleidelijk gaat of met sprongen. Ook verschillen de klachten door de plek waar de ontstekingen zitten. Hierdoor ontstaan verschillende klachten zoals krachtverlies, spasticiteit, slechtziendheid, problemen met blaas en darmen, vermoeidheid of geheugenproblemen.

2023_HERO_Reade-revalidant-voor-raam-2

MS Groepsprogramma ‘De onzichtbare gevolgen van MS’

Een groot deel van de mensen met Multipele Sclerose (MS) ervaren vermoeidheidsklachten en cognitieve veranderingen in het dagelijks leven. Daarnaast heeft het hebben van MS vaak grote emotionele gevolgen.

2022 HERO revalidatie behandelaar client therapie arm 4

Neuromusculaire aandoeningen (NMA)

Neuromusculaire aandoeningen (NMA) is het medische woord voor spierziekten. Er zijn heel veel verschillende spierziekten, waarbij de spier zelf is aangedaan of de zenuwen die de spieren aansturen. De gevolgen van de verschillende spierziekten zijn heel divers. Kenmerkend is dat er krachtsverlies optreedt.

Ondersteunde zorg diensten website lage resolutie

Ondersteunende zorg & diensten

Onze reuma- en revalidatiezorg wordt ondersteund door verschillende specialisten en zorgafdelingen. Zo ondersteunt bijvoorbeeld de afdeling Radiologie voor het beeldvormend onderzoek.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Heb je acute pijn en daarom direct contact nodig?
Bel dan tussen 08.00 en 17.00 uur naar 020 - 242 10 00.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?