Zoekresultaten

Er zijn 582 resultaten gevonden

Veelgestelde vragen

Bij acute pijn tijdens kantooruren (08.00 – 17.00 uur)
Wanneer je een medisch spoedgeval hebt en dezelfde dag (telefonisch) contact nodig hebt met de arts of zijn/haar vervanger, bel dan met de Afdeling Service & Planning T (020) 242 1000.

Geen spoed?
Stuur ons een e-mail (klantenservice@reade.nl). Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Cliënten van de dagbehandeling
Bij vragen, zoals het aanpassen van een dagbehandelingsafspraak en/of een vraag over een toekomstige behandeling, zijn we:
- Elke dag bereikbaar via e-mail (dagbehandeling@reade.nl).
- Op dinsdag, woensdag en donderdag telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00 tussen 8:00-8:15 uur en tussen 14:45-15:30 uur.

Bij dringende vragen betreft de dagbehandeling waar met spoed contact nodig is zijn we bereikbaar op:
- Dinsdag, woensdag en donderdag tussen 8:00-16:30 uur telefonisch bereikbaar op T 020 242 17 00
- Maandag en vrijdag tussen 8:00-17:00 uur telefonisch bereikbaar via de klantenservice van Reade 020-2421000.

Contactgegevens buiten kantooruren of in het weekend
Jouw huisarts of
Dienstdoende reumatoloog van AmsterdamUMC: T. 020 56 69 111 en vraag naar dienstdoende AIOS reumatologie.

Ja, als diegene in de kliniek van Reade verblijft kan dat. Adres: Overtoom 283, 1054 HW Amsterdam. T.A.V. voor en achternaam van je familie, kennis of vriend.

Voor de beide hoofdlocaties geldt dat honden (en andere huisdieren) niet zijn toegestaan, tenzij het een hulphond of blindengeleidehond is.

Mitchel Cliënt revalidatie verpleegkundige

Themadag: Jij doet er toe, de krachtige invloed van de verpleegkundige en verzorgende in de revalidatie

Op vrijdag 22 september 2023 organiseren Studio GRZ, V&VN, Amstel Academie, Reade en Klimmendaal de Themadag: Jij doet er toe, de krachtige invloed van de verpleegkundige en verzorgende in de revalidatie.

SJ RE 883 0282

Verwachtingsmanagement binnen behandeltraject NAH

Per september 2022 is er een nieuw behandelplan NAH (Niet Aangeboren Hersenletsel) geïmplementeerd voor klinische revalidanten van Reade. Er is door veel collega’s binnen de organisatie hard aan dit plan gewerkt; vanuit de behandelaren, verpleging, artsen, ervaringsdeskundigen, planning, medisch secretariaat, ICT, communicatie, adviesbureau en kwaliteit & veiligheid.

SJ RE 883 0244 kopie

Optimalisatie spreekuren binnen reumatologie

Hoe houden we de zorg toegankelijk en betaalbaar, voor iedereen? Nederland heeft een hoogontwikkelde gezondheidszorg, maar de kwaliteit en de toegankelijk van onze zorg staan onder druk. De vraag naar zorg neemt toe, onder andere door de vergrijzing. Tegelijkertijd zijn er grenzen aan de beschikbaarheid van zorg, door de toenemende krapte op de arbeidsmarkt. Ook zien we dat het aantal mensen met een chronische aandoening de komende jaar toeneemt.

Mijn Reade home landingspage zorgportaal

Een vernieuwd MijnReade

  1. Zorg
  2. Actueel
  3. 2023-06-19

MijnReade heeft een nieuw fris jasje. Alles ziet er dus net even anders uit en het kan zijn dat een knop op een andere plek staat dan je gewend bent.

ACLS Level in kaart

Dankjewel voor je interesse in de gratis white paper. Hieronder kan je het bestand downloaden. Indien je nog vragen hebt kan je contact met ons opnemen via contact@reade.nl.

IMG 0092

Presentaties NVDG congres 2024

Dankjewel voor je komst naar het NVDG congres. Op deze pagina kun je de PDF bestanden van de presentaties downloaden.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Heb je acute pijn en daarom direct contact nodig?
Bel dan tussen 08.00 en 17.00 uur naar 020 - 242 10 00.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?