2022-HERO-app-ReadeMijnGezondheid-inkijk

Reade MijnGezondheid app

Met de Reade MijnGezondheid app krijgen cliënten van Reade meer inzicht in hun ziekteverloop en behandeling. Hoe het werkt? Via de app vragen we regelmatig hoe het met je gaat. Jouw antwoorden verwerken we in grafieken, waardoor je in één oogopslag ziet hoe het met je gezondheid gaat. Daarnaast ontvang je op het juiste moment informatie over jouw behandeltraject.

De app is gekoppeld met jouw medisch dossier. Hierdoor ziet jouw behandelaar ook hoe het tussen de behandelingen door thuis met je gaat. Zo kan de behandeling op ieder moment aangepast worden.

Reade blijft de app doorontwikkelen, zodat steeds meer cliënten gebruik kunnen maken van de app. Op dit moment is de app te gebruiken door:

Onze cliënten met reuma:

  • Die deelnemen aan een bepaald reuma onderzoek;
  • of in één van de volgende zorgpaden zitten;
    • Reumatoide artritis (RA);
    • Artritis psoriatica (PsA);
    • Axiale spondyloartritis (AxSpa).

Revalidanten

  • Die onder behandeling staan bij het artritisteam of artroseteam.

Vraag aan jouw arts of behandelaar of jij in aanmerking komt voor de app. En of je aangemeld kan worden. Privacy is vanzelfsprekend goed gewaarborgd. Alle gegevens versturen we versleuteld en slaan we goed beveiligd op in het elektronisch patiëntendossier van Reade. Uitsluitend jij en jouw behandelaar hebben toegang tot de gegevens. Het gebruik van de app is gratis, cliënten ontvangen een unieke inlogcode voor toegang.

De MijnGezondheid app is in samenwerking met Brightfish ontwikkeld en mogelijk gemaakt door AbbVie.

  • AbbVie is een biofarmaceutisch bedrijf. AbbVie helpt mensen met complexe aandoeningen – zoals reuma – met innovatieve geneesmiddelen en bijbehorende zorgoplossingen. De MijnGezondheid app is zo’n zorgoplossing.
  • Brightfish is een softwarebedrijf dat zich uitsluitend richt op de zorg. Zij levert een portfolio aan mobiele oplossingen – apps en intelligente back-end systemen - voor de specialistisch zorg op het gebied van uitkomsten meten, patiëntportalen, wetenschappelijk onderzoek en EPD ontsluiting. De MijnGezondheid app is zo’n mobiele oplossing.
  • Novartis Pharma richt zich op research en ontwikkeling van innovatieve geneesmiddelen en werkt samen met diverse bedrijven en organisaties aan oplossingen ‘beyond the pill’, om de zorg voor patiënten beter en toegankelijker te maken. De MijnGezondheid app is hiervan een voorbeeld.

Het gebruik van de app is gratis en te downloaden op uw iPhone of op uw Android smartphone. Je ontvangt per mail een unieke inlogcode via jouw behandelaar of arts waarmee je toegang krijgt tot de app.

Veel gestelde vragen over de Reade MijnGezondheid app

Probeer eerst de browser of app volledig af te sluiten, om vervolgens de vragenlijst opnieuw te openen. Mocht dit niet werken, kunt je contact opnemen met de servicedesk van Brightfish: servicedesk@brightfish.nl. Geef ons dan zo veel mogelijk informatie van de situatie, indien mogelijk met screenshot, je patiëntnummer en de melding dat je onder behandeling bent bij Reade.

Je kunt inloggen met de gegevens die je hebt gekregen in de registratiemail. Heb je deze registratiemail niet ontvangen? Kijk dan in de spambox van jouw e-mail. Mogelijk is de mail daar terecht gekomen. Als blijkt dat je de registratiemail niet ontvangen hebt, neem dan contact op met de Klantenservice.

Als je het wachtwoord vergeten bent moet je je opnieuw identificeren bij de Klantenservice van Reade (020 242 1000). Reade kan dan een wachtwoord-reset voor je aanvragen.

Het kan zijn dat er een nieuwe software update klaar staat in de App Store of Google Play Store.

Voer de software-update uit en controleer of je nu wel de app kunt openen (je kunt dit ook automatisch instellen). Als het dan nog niet lukt om de app te openen, neem dan contact op met de Klantenservice van Reade (bereikbaar via 020 242 1000).

Lees hieronder hoe je je apps handmatig of automatisch kan bijwerken.

Apps handmatig bijwerken op een iPhone, iPad of iPod touch

Werk apps handmatig bij op je iOS- of iPadOS-apparaat. https://support.apple.com/nl-n...

Opmerking: Voor sommige apps moeten nieuwe rechten worden verleend wanneer ze zijn geüpdatet. Er wordt een melding weergegeven waarin je de nieuwe rechten moet accepteren.

Tip: In bepaalde gevallen moet je je apparaat opnieuw opstarten om een app te updaten.

Het kan zijn dat de software op jouw telefoon te oud is. Apple en Android ontwikkelen continu door. Dit maakt het lastig voor ons om de ondergrens op papier te zetten. Over het algemeen kunnen wij zeggen dat de laatste versie van iOS of Android en de versie ervoor de app zullen ondersteunen.

Als je kiest voor pushberichten, ben je steeds op de hoogte van nieuwe vragenlijsten en krijg je een herinnering als je er eentje bent vergeten in te vullen. Wanneer je de app voor het eerst opent, vraagt de app automatisch toestemming om pushberichten te mogen versturen. Een andere mogelijkheid is om het ontvangen van pushberichten te activeren door in het profielscherm de optie voor het ontvangen van pushberichten op aan te zetten.

Reade blijft de app doorontwikkelen, zodat steeds meer cliënten gebruik kunnen maken van de app.

Op dit moment is de app te gebruiken door:

Onze cliënten met reuma:

  • Die deelnemen aan een bepaald reuma onderzoek;
  • of in één van de volgende zorgpaden zitten;
    • Reumatoide artritis (RA);
    • Artritis psoriatica (PsA);
    • Axiale spondyloartritis (AxSpa).

Revalidanten

  • Die onder behandeling staan bij het artritisteam of artroseteam.

Lees meer over de app op Reade MijnGezondheid app

Het gebruik van de app is gratis en te downloaden op uw iPhone of op uw Android smartphone. Je ontvangt per mail een unieke inlogcode via jouw behandelaar of arts waarmee je toegang krijgt tot de app.

Om de oorzaak van jouw klachten zo goed mogelijk te kunnen ontdekken, is het noodzakelijk dat je de vragenlijsten invult. De arts zal deze vragenlijsten met je bespreken.

Toon meer veelgestelde vragen Toon minder veelgestelde vragen
“De uitslagen hielpen mij om beter inzicht te krijgen in de hoogte- en dieptepunten”
Mw A., 53 jaar, Reumatoïde Artritis (RA)

Meer over deze ondersteunende zorg

Klantenservice

Telefonisch zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags. (08.00 - 17.00 uur). Of
stuur ons een e-mail. Wij streven ernaar je mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?