2022-HERO-app-Reade-MijnReade-mobiel

Nieuw: e-consult in MijnReade

Online een vraag stellen aan de zorgverlener

Nieuw in MijnReade: e-consult

Telefoon bellen klantenservice
Online een vraag stellen aan de zorgverlener

Heb je een vraag voor de reumazorg? Met een e-consult kun je eenvoudig een beveiligd bericht sturen via MijnReade, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Jouw vraag wordt gelezen door een doktersassistent, die indien nodig overlegt met de reumaverpleegkundige. Het e-consult is ideaal voor niet-spoedeisende vragen over bijvoorbeeld medicatie, bijwerkingen of opvlammingen.

Voordelen? Je stelt jouw vraag wanneer het jou uitkomt, binnen een veilige omgeving, en kunt alle berichten teruglezen. Houd er rekening mee dat het e-consult niet geschikt is voor spoedgevallen; we streven ernaar jouw vraag binnen 24 uur te behandelen en binnen 4 werkdagen een antwoord te geven.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).

Heb je acute pijn en daarom direct contact nodig?
Bel dan tussen 08.00 en 17.00 uur naar 020 - 242 10 00.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?