7352 1 gallerydetail atexline service digitaleposthatsonderregelnatexef8f782318b00974a7ce3335cb013c6d onlinebild 510x295x1 1

Belangrijke post ontvang je voortaan digitaal via het cliëntenportaal MijnReade

Reade gaat steeds meer zorg-gerelateerde post digitaal versturen. Die leest u digitaal in MijnReade, uw persoonlijke gezondheidsomgeving. Daar komen steeds meer brieven en documenten te staan. Zoals het behandelrooster, een afspraakbevestiging of andere brieven van de arts en/of het behandelteam. Wij sturen u een e-mail als uw post voor jou klaarstaat.

Uw post digitaal lezen? Geef uw e-mailadres aan ons door
Hebben wij uw e-mailadres nog niet? Of is uw e-mailadres tussentijds gewijzigd? Geef het aan ons door. Dan krijgt u van ons een e-mail zodra er post voor u klaarstaat in MijnReade. U logt in met uw DigiD om uw post te lezen.

Waarom digitale post?
-
Uw zorg-gerelateerde berichten staan overzichtelijk en veilig op één plek.
-
U kunt uw post altijd en overal bekijken, wanneer het u uitkomt.
U mist zo geen belangrijke post.

Geef uw e-mailadres aan ons door
-
U voegt uw e-mailadres zelf toe in MijnReade in het tabblad ‘Persoonsgegevens’. Ga naar www.reade.nl/mijnreade en log in met uw DigiD.
-
Telefonisch via Service & Planning: bel naar 020 242 1000 (ma-vr, 08.30-17.00 uur).
-
Persoonlijk, tijdens uw bezoek aan Reade.

Vragen?
Meer weten? Kijk op onze pagina over MijnReade. Heeft u daarna nog vragen, neemt u dan contact op met Reade Service & Planning via 020 242 1000 of mail naar klantenservice@reade.nl.

Meer nieuws

Mijn Reade home landingspage zorgportaal

Een vernieuwd MijnReade

  1. 2023-06-19

MijnReade heeft een nieuw fris jasje. Alles ziet er dus net even anders uit en het kan zijn dat een knop op een andere plek staat dan je gewend bent.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?