
Belangrijke post ontvang je voortaan digitaal via het cliëntenportaal MijnReade
Reade gaat steeds meer zorg-gerelateerde post digitaal versturen. Die leest u digitaal in MijnReade, uw persoonlijke gezondheidsomgeving. Daar komen steeds meer brieven en documenten te staan. Zoals het behandelrooster, een afspraakbevestiging of andere brieven van de arts en/of het behandelteam. Wij sturen u een e-mail als uw post voor jou klaarstaat.
Uw post digitaal lezen? Geef uw e-mailadres aan ons door
Hebben wij uw e-mailadres nog niet? Of is uw e-mailadres tussentijds gewijzigd? Geef het aan ons door. Dan krijgt u van ons een e-mail zodra er post voor u klaarstaat in MijnReade. U logt in met uw DigiD om uw post te lezen.
Waarom digitale post?
- Uw zorg-gerelateerde berichten staan overzichtelijk en veilig op één plek.
- U kunt uw post altijd en overal bekijken, wanneer het u uitkomt.
U mist zo geen belangrijke post.
Geef uw e-mailadres aan ons door
- U voegt uw e-mailadres zelf toe in MijnReade in het tabblad ‘Persoonsgegevens’. Ga naar www.reade.nl/mijnreade en log in met uw DigiD.
- Telefonisch via Service & Planning: bel naar 020 242 1000 (ma-vr, 08.30-17.00 uur).
- Persoonlijk, tijdens uw bezoek aan Reade.
Vragen?
Meer weten? Kijk op onze pagina over MijnReade. Heeft u daarna nog vragen, neemt u dan contact op met Reade Service & Planning via 020 242 1000 of mail naar klantenservice@reade.nl.
Meer nieuws

Een vernieuwd MijnReade
- 19 jun. 2023
MijnReade heeft een nieuw fris jasje. Alles ziet er dus net even anders uit en het kan zijn dat een knop op een andere plek staat dan je gewend bent.