7352 1 gallerydetail atexline service digitaleposthatsonderregelnatexef8f782318b00974a7ce3335cb013c6d onlinebild 510x295x1 1

Belangrijke post ontvang je voortaan digitaal via het cliëntenportaal MijnReade

Reade gaat steeds meer zorg-gerelateerde post digitaal versturen. Die leest u digitaal in MijnReade, uw persoonlijke gezondheidsomgeving. Daar komen steeds meer brieven en documenten te staan. Zoals het behandelrooster, een afspraakbevestiging of andere brieven van de arts en/of het behandelteam. Wij sturen u een e-mail als uw post voor jou klaarstaat.

Uw post digitaal lezen? Geef uw e-mailadres aan ons door
Hebben wij uw e-mailadres nog niet? Of is uw e-mailadres tussentijds gewijzigd? Geef het aan ons door. Dan krijgt u van ons een e-mail zodra er post voor u klaarstaat in MijnReade. U logt in met uw DigiD om uw post te lezen.

Waarom digitale post?
-
Uw zorg-gerelateerde berichten staan overzichtelijk en veilig op één plek.
-
U kunt uw post altijd en overal bekijken, wanneer het u uitkomt.
U mist zo geen belangrijke post.

Geef uw e-mailadres aan ons door
-
U voegt uw e-mailadres zelf toe in MijnReade in het tabblad ‘Persoonsgegevens’. Ga naar www.reade.nl/mijnreade en log in met uw DigiD.
-
Telefonisch via Klantenservice: bel naar 020 242 1000 (ma-vr, 08.30-17.00 uur).
-
Persoonlijk, tijdens uw bezoek aan Reade.

Vragen?
Meer weten? Kijk op onze pagina over MijnReade. Heeft u daarna nog vragen, neemt u dan contact op met Klantenservice via 020 242 1000 of mail naar klantenservice@reade.nl.

Meer nieuws

Klantenservice

Heb je een vraag over Reade? Onze klantenservice helpt je verder.
Telefonisch zijn we bereikbaar van 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags. (08.00 - 17.00 uur).

Tips voor de website?