Zoekresultaten

Er zijn 572 resultaten gevonden

Veelgestelde vragen

Tijdens kantooruren (08.30 – 17.00 uur)

Wanneer je een medisch spoedgeval hebt en dezelfde dag (telefonisch) contact wilt hebben met de arts of zijn/haar vervanger, bel dan met de Afdeling Service & Planning T (020) 242 1000


Cliënten van de dagbehandeling

Dagbehandeling is op dinsdag, woensdag en donderdag telefonisch bereikbaar op T (020) 242 17 00.
Op maandag en vrijdag stuur je een mail naar dagbehandeling@reade.nl of bellen naar afdeling Service & Planning via 020 - 242 1000.


Contactgegevens buiten kantooruren of in het weekend

• Jouw huisarts of

• Dienstdoende reumatoloog van VUmc: T. (020) 4444 444 of

• Dienstdoende orthopeed/neuroloog Slotervaartziekenhuis: T. (020) 5129 333

Ja, als diegene in de kliniek van Reade verblijft kan dat. Adres: Overtoom 283, 1054 HW Amsterdam. T.A.V. voor en achternaam van je familie, kennis of vriend.

Voor de beide hoofdlocaties geldt dat honden (en andere huisdieren) niet zijn toegestaan, tenzij het een hulphond of blindengeleidehond is.

Tevredenheidsonderzoek uitgifte methotrexaat

Bij jou is enige tijd geleden artritis geconstateerd en je bent begonnen met het gebruik van (onder andere) methotrexaat. We willen graag weten hoe je de zorg rondom het starten met deze medicatie hebt ervaren.

2022-HERO-app-mobiel-MijnReade

Dankjewel voor het invullen

Bedankt voor jouw deelname aan onze enquête. Alle antwoorden worden anoniem en vertrouwelijk behandeld.

Laura 4

Cum laude promotie Laura Boekel

COVID-19 bij patiënten met immuungemedieerde inflammatoire aandoeningen

Jaar in beeld 2023

Maak kennis met onze organisatie en haar highlights in 2023.

Jaaroverzicht 2023

Met het 'Jaar in Beeld' blikken wij samen terug op 2023 en kijken we voorzichtig naar de toekomst.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?