Zoekresultaten

Er zijn 622 resultaten gevonden

Veelgestelde vragen

Reade Service & Planning
• per e-mail: klantenservice@reade.nl.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

• via de telefoon: 020 - 242 10 00.
We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag.
Van 08.00 - 12.00 uur en van 14.00 - 16.30 uur.

Cliënten van de dagbehandeling Reumatologie, locatie Jan van Breemen
Bij vragen, zoals het aanpassen van een dagbehandelingsafspraak en/of een vraag over een toekomstige behandeling, zijn we:
• Bereikbaar via e-mail (dagbehandeling@reade.nl) op dinsdag, woensdag en donderdag.

Bij dringende vragen betreft de dagbehandeling Reumatologie waar met spoed contact nodig is zijn we bereikbaar op:
• Dinsdag, woensdag en donderdag tussen 8:00-16:30 uur telefonisch bereikbaar op 020 242 17 00.
• Maandag en vrijdag tussen 8:00-17:00 uur telefonisch bereikbaar via de klantenservice van Reade 020-242 10 00.

Contactgegevens buiten kantooruren of in het weekend
• Jouw huisarts of
• Dienstdoende reumatoloog van AmsterdamUMC: T. 020 56 69 111 en vraag naar dienstdoende AIOS reumatologie.

Ja, als diegene in de kliniek van Reade verblijft kan dat. Adres: Overtoom 283, 1054 HW Amsterdam. T.A.V. voor en achternaam van je familie, kennis of vriend.

Voor de beide hoofdlocaties geldt dat honden (en andere huisdieren) niet zijn toegestaan, tenzij het een hulphond of blindengeleidehond is.

Bezoeker met hulphond

  • Plan je bezoek bij voorkeur buiten de normale bezoektijden.
  • Laat de hulphond geen fysiek contact hebben met andere cliënten of medewerkers.
  • Laat het bezoek plaatsvinden op een éénpersoonskamer, familiekamer of een ruimte buiten de kliniek.

Reade Academy Reumatoïde artritis (RA)

Doe met deze interactieve training van Reade Academy algemene basiskennis op over reumatoïde artritis (RA). We behandelen eerst de theorie en maken vervolgens de vertaalslag naar je eigen praktijk.

Reade Academy Training Copen met Coping

In deze training leer je hoe je in complexe situaties professioneel omgaat met de coping van cliënten (zowel volwassenen als kinderen-, familie en mantelzorgers) én met je eigen coping.

Reade Academy Training Gebruik van apps in de neurorevalidatie

Werk jij met cliënten die een beroerte hebben gehad en wil jij duidelijke evidence-based handvatten hebben om deze cliëntengroep goed te kunnen revalideren? Dan is deze interactieve training neurorevalidatie iets voor jou.

Reade Academy Training lichaamsbeleving

De beleving en bewustzijn van een veranderd lichaam.

Reade Academy Training Neurorevalidatie

Revalideer jij cliënten die een beroerte hebben gehad en wil jij duidelijke evidence-based handvatten hebben om deze patiëntengroep goed te kunnen revalideren? Dan is deze interactieve training neurorevalidatie iets voor jou.

Reade Academy Training Zitadvies (basis)

Deze basistraining zitadvies is gericht op het methodisch analyseren en adviseren bij een cliënt met een (complex) zitprobleem. De trainers hebben ervaring met zowel neurologische (dwarslaesie, MS, NMA, CVA) als orthopedische aandoeningen bij kinderen en volwassenen.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stel deze via
• een e-mail: klantenservice@reade.nl.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

• de telefoon: 020 - 242 10 00
We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag.
Van 08.00 - 12.00 uur en van 14.00 - 16.30 uur.

Voor spoedgevallen en collegiaal overleg zijn we de hele dag bereikbaar.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).


Al onze adressen vind je op de contactpagina.