Promotie Bart Seppen - voorblad - 'Patient-initiated Care and Self-Monitoring in Rheumatoid Arthritis: Feasibility, Safety & Effectiveness, Adherence and Patient Identification'

Promotie Bart Seppen

19 juni promoveert Bart Seppen Seppen aan de Vrije Universiteit met zijn proefschrift genaamd 'Patient-initiated Care and Self-Monitoring in Rheumatoid Arthritis: Feasibility, Safety & Effectiveness, Adherence and Patient Identification'.

Hierin wordt onderzocht wat patiënten met reumatoïde artritis (RA) vinden van een app, het bijhouden van hun symptomen in een app, hoe vaak ze dit doen en wat redenen zijn om hiermee te stoppen of door te gaan. Ze laten zien dat patiënt geïnitieerde zorg (PIC) met zelf-monitoren in een app effectief is om het aantal consulten bij de reumatoloog te verminderen, en dat dit ook veilig is. Ten slotte onderzoeken ze of ze patiënt gerapporteerde uitkomsten kunnen gebruiken om patiënten met een rustige ziekteactiviteit op te sporen.

Promotor: Mike Nurmohamed
Co-promotoren: Wouter Bos, Marieke ter Wee

Meer nieuws

Laura 4

Cum laude promotie Laura Boekel

  1. 2024-02-28

COVID-19 bij patiënten met immuungemedieerde inflammatoire aandoeningen

2021 Fotografie Reade Overtoom SJ RE 883 0006

Versterking samenwerking dwarslaesierevalidatie

  1. 2024-02-19

De bestuurders van acht centra voor dwarslaesierevalidatie hebben afspraken gemaakt om hun samenwerking te versterken met als doel: dwarslaesierevalidatie goed, toegankelijk én betaalbaar houden op de lange termijn. De samenwerking krijgt in 2024 concreet vorm en sluit aan op de opgaven uit het Integraal Zorgakkoord (IZA).

Foto Laura Boekel

Promotie Laura Boekel

  1. 2024-02-08

Op woensdag 28 februari promoveert Laura Boekel met haar proefschrift getiteld: 'COVID-19 in patients with immune-mediated inflammatory diseases'. Laura promoveert in het Auditorium van de Vrije Universiteit om 09:45 uur.

Aangepaste telefonische bereikbaarheid Klantenservice

  1. 2024-02-08

We houden de telefoonlijn vanaf 12.00 uur open voor spoedgevallen en verwijzers. Klantenservice is en blijft 's middags beschikbaar via de e-mail. Stuur ons gerust een e-mail.

OC Jet en Jill

Verbeterde communicatie: OC-Kernwoordenkaarten helpt kinderen hun stem te vinden

  1. 2024-02-07

Verschillende logopedisten van het kinderteam maken regelmatig gebruik van Ondersteunende Communicatie, kortweg OC. Dit delen zij graag om ouders en andere zorgverleners te inspireren.

Suzan vernie

Suzan Vernie gestart als Lid Raad van Bestuur Reade

  1. 2024-02-01

Suzan Vernie is op 1 februari 2024 gestart als Lid van de Raad van Bestuur van Reade, waar ze samen met bestuursvoorzitter Katja Hoorn de Raad van Bestuur zal vormen. Petra van Dam nam op 31 januari afscheid als interim bestuurslid.

2022 HERO revalidatie reumazorg overtoom amsterdam

UPDATE: Stroomstoring Overtoom is verholpen

  1. 2024-01-22

De stroomstoring op locatie Overtoom is verholpen.

VIPP

Digitale uitwisseling van cliëntgegevens tussen zorginstellingen is nu mogelijk!

  1. 2024-01-18

Bij Reade hebben we succesvol de derde fase van VIPP 5 afgerond, dat inhoudt dat de digitale uitwisseling van medische gegevens tussen verschillende zorginstellingen nu mogelijk is! Hierdoor zijn gezondheidsgegevens niet meer verspreid over verschillende plekken, maar bewegen ze mee met de verschillende zorginstellingen van de cliënt.

Het gebruik van het medicijn Hydroxychloroquine/Plaquenil bij reuma is veilig

  1. 2024-01-12

Deze week is er bericht geweest in de media over de extreme onveiligheid van het gebruik van Hydroxychloroquine gedurende de Covid pandemie. Deze studie is alleen gerelateerd aan Hydroxychloroquine gebruik bij covid. En gaat niet over het gebruik bij reuma.

Tijdelijk langere wachttijden bij onze klantenservice

  1. 2023-12-01

Momenteel zullen de wachttijden via onze klantenservice, door omstandigheden, langer zijn dan je van ons gewend bent. Zowel via de e-mail als telefonisch.

Toon meer nieuws over promotie bart seppen Toon minder nieuws

Klantenservice

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?