PDF

Afspraak voorbereiden - Apotheek

Wat neem ik mee?

Vergeet niet het volgende mee te nemen naar je afspraak:

  • Een geldig identiteitsbewijs

  • Je verzekeringspas of zorgpas

  • Overzicht van medicijnen die je gebruikt

Hoe verloopt mijn afspraak?

In dit stappenplan leggen we uit hoe de afspraak bij Reade verloopt.

  • Voor je afspraak
    • We vragen jouw toestemming om medicatiegegevens met je eigen apotheek te delen. Dit is belangrijk voor het nakijken van eventuele wisselwerking tussen de medicatie.

    • Tijdens je afspraak
      • Als je voor het eerst een biological krijgt of overstapt naar een andere biological zal de apotheek je hierin begeleiden.

      • Je krijgt uitleg over de werking en bijwerkingen van het nieuwe middel.

      • We controleren ook of het nieuwe medicijn naast jouw bestaande medicijnen veilig gebruikt kan worden.

      • Ontvang je uitleg over het bewaren van de medicijnen.

      • Krijg je desgewenst een reisbrief mee.

      • Wordt er een korte uitleg gegeven over het vervolg van de leveringen.

      • Vindt de injectie-instructie plaats door een ervaren doktersassistente.

      • Na je afspraak
        • Vind je de nieuwe afspraak bij de reumatoloog of reuma verpleegkundige in MijnReade terug.

        • Kan je een herhaalrecept aanvragen via MijnReade.

Waar moet ik zijn?

Je afspraak is op locatie Jan van Breemen.
Bekijk hieronder meer informatie over deze locatie of klik door naar de locatiepagina.

Locatie jvb reade

Admiraal Helfrichstraat 1

1056 AA Amsterdam

Meer over deze locatie

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?