
Aangepaste telefonische bereikbaarheid Reade Service & Planning
We houden de telefoonlijn vanaf 12.00 uur open voor spoedgevallen en verwijzers. Reade Service & Planning is en blijft 's middags beschikbaar via de e-mail. Stuur ons gerust een e-mail.
Onze telefonische bereikbaarheid is aangepast om onze service te verbeteren. Hierdoor kunnen onze medewerkers bij de afdeling Service & Planning actiever zelf contact opnemen met onze cliënten, zich meer concentreren op het snel herkennen van spoedgevallen en het verbeteren van contact met doorverwijzers.
Een groot voordeel van deze veranderingen is dat nieuwe cliënten met reuma nu zelf hun eerste afspraak kunnen regelen via ons zorgportaal, genaamd MijnReade. Dit maakt de weg naar zorg korter en geeft jou als cliënt meer controle over jouw eigen afspraken.
Wist je dat je veel zelf kan regelen via MijnReade?
Via het cliëntportaal MijnReade heb je, als cliënt bij Reade, altijd toegang tot jouw medisch dossier, afspraken, het aanvragen van medicijnen en nog veel meer. Het is jouw persoonlijke, beveiligde omgeving. Sneller en veilig. Inloggen doe je met je DigiD.