Heading website service en planning

Aangepaste telefonische bereikbaarheid Reade Service & Planning

We houden de telefoonlijn vanaf 12.00 uur open voor spoedgevallen en verwijzers. Reade Service & Planning is en blijft 's middags beschikbaar via de e-mail. Stuur ons gerust een e-mail.

Onze telefonische bereikbaarheid is aangepast om onze service te verbeteren. Hierdoor kunnen onze medewerkers bij de afdeling Service & Planning actiever zelf contact opnemen met onze cliënten, zich meer concentreren op het snel herkennen van spoedgevallen en het verbeteren van contact met doorverwijzers.

Een groot voordeel van deze veranderingen is dat nieuwe cliënten met reuma nu zelf hun eerste afspraak kunnen regelen via ons zorgportaal, genaamd MijnReade. Dit maakt de weg naar zorg korter en geeft jou als cliënt meer controle over jouw eigen afspraken.

Wist je dat je veel zelf kan regelen via MijnReade?
Via het cliëntportaal MijnReade heb je, als cliënt bij Reade, altijd toegang tot jouw medisch dossier, afspraken, het aanvragen van medicijnen en nog veel meer. Het is jouw persoonlijke, beveiligde omgeving. Sneller en veilig. Inloggen doe je met je DigiD.


Meer nieuws

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?