Piet Trienekens

Piet Trienekens

Mijn motivatie voor het lidmaatschap van de cliëntenraad komt vooral voort uit mijn eigen ervaringen met Reade. Al in 1996 kwam ik in aanraking met een voorloper van Reade: het RCA aan de Overtoom. Op verwijzing heb ik daar een intensief revalidatie programma doorlopen. Jaren later was er helaas weer aanleiding om eerst bij Revalide een kort en daarna een lang pijnrevalidatieprogramma bij Reade te doorlopen. Dat was van najaar 2018 tot de zomer van 2020.

Ik heb vooral positieve ervaringen met de multidisciplinaire aanpak en de toenemende persoonlijke afstemming van de modules. En bewondering voor de deskundige en betrokken inzet van de medewerkers die langzaam maar zeker bijdroegen aan verbetering van mijn fysieke en mentale conditie. Tot de sluiting najaar 2021 heb ik ook gebruik gemaakt van de fitnes mogelijkheid van het sportcentrum op de Overtoom.

Vorig jaar, 2022, bereikte ik de AOW gerechtigde leeftijd en ging ik met pensioen. Daardoor had ik tijd en energie om iets nieuws op te pakken zoals deelname aan de cliëntenraad. Ik denk dat ik ook vanuit mijn studie (sociale wetenschappen en rechten) en werkervaringen (binnen onderwijs, zorg en welzijn) een ‘professionele’ bijdrage aan de doelen van de cliëntenraad kan leveren.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?