PDF

Hulp van ICT voor medewerkers

Heb je, als medewerker van Reade, hulp nodig van één van onze ICT-medewerkers? Via deze pagina is het mogelijk om ondersteuning op afstand te krijgen.

Eén van onze medewerkers kan dan met je meekijken op jouw scherm. Of, als het nodig is, tijdelijk je computer van afstand controleren.

Om dit te kunnen doen, moet eerst de TeamViewer-app op je computer staan.

Zo zet je TeamViewer op je computer

Heeft één van onze ICT-medewerkers jou gevraagd een remote-verbinding op te bouwen? Dan kun je TeamViewer hieronder downloaden en starten.

Lukt het niet? Contactgegevens van ICT vind je in de bel app MijnGesprek.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?