Caroline Geelen Reade Clientenraad2

Caroline Geelen

Sinds 2014 heb ik reuma en ben ik in behandeling bij Reade. Gelukkig heb ik tot nu toe niet zo heel veel last van beperkingen, mits ik me houd aan leefregels als voldoende bewegen, gezond eten en op tijd mijn medicijnen nemen.

Op mijn 64e verjaardag, eind augustus 2021, ben ik gestopt met betaald werk. Ik had een vreselijke leuke baan, als trainer en coach voor o.a. ondernemingsraden en patiëntenverenigingen, maar na 25 jaar was het genoeg. Het werd tijd om mijn energie en tijd voor andere, maatschappelijke, zaken in te zetten. Medezeggenschap en zorg zijn de rode draden in mijn leven, als trainer en fysiotherapeute aan de ene kant, als OR -lid van twee verschillende organisaties aan de andere kant. En sinds februari 2022 dus als lid van de Cliëntenraad van Reade. Dat past als een jas!

Mijn aandachtsgebieden zijn ‘het contact met de achterban’ (hoe kunnen we beter in contact komen met al die andere cliënten van Reade die we vertegenwoordigen) en ‘organisatie en beleid’ (een bijdrage leveren aan organisatiekeuzes vanuit het cliëntenperspectief).

Het is een waardevolle invulling van mijn nieuwe vrije tijd!

Klantenservice

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?