2021 Fotografie Reade Overtoom SJ RE 883 0006

Op bezoek, locatie Overtoom

Ken je iemand die bij Reade verblijft? Dan ben je van harte welkom om op bezoek te komen. Bezoek biedt vaak een welkome afleiding voor diegene die bij Reade verblijft. Bij Reade staat gastvrijheid voorop.

Onze kliniek op hoofdlocatie Overtoom heeft tal van faciliteiten. Zoals de gezellige koffie- en theebar Boon & Blad. En een restaurant, met een heerlijk en gezond assortiment. Maar onze gastvrijheid houdt niet op bij het verzorgen van eten en drinken. We trekken dit door in zowel hoe we met onze gasten omgaan. Als in de sfeer van het gebouw.

Bezoektijden kliniek locatie Overtoom

  • Maandag t/m vrijdag van 14:00 uur tot 21:00 uur
  • Op zaterdag en zondag is de kliniek te bezoeken van 12:00 tot 21:00 uur

Faciliteiten voor bezoekers

  • Wifi
    Binnen Reade is een wifi hotspot beschikbaar.
  • 
Rookvrij
    Reade is rookvrij. Het is niet toegestaan in het gebouw of op het terrein van Reade te roken

Eten en drinken


Koffie- en theebar Boon & Blad
Een plek om te ontmoeten, te ontspannen en er even uit te zijn. Bij Boon & Blad staan goede bonenkoffie en verse thee centraal. Geserveerd met heerlijke gezonde producten. Openingstijden: maandag tot en met donderdag open van 09.00 tot 21.00 uur en vrijdag, zaterdag en zondag van 10.00 - 18.00 uur.

Restaurant
Het restaurant bij de centrale hal serveert dagelijks een breed buffet voor cliënten, bezoekers en medewerkers. Het restaurant is open van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 16.00 uur. Van 11:30 tot 14:00 uur is er een uitgebreid lunchassortiment, de overige uren is er een beperkt assortiment beschikbaar.

Gezonde snackautomaat
In het restaurant staat een automaat met gezonde snacks. Buiten de openingstijden van het restaurant om, is er dus altijd iets verkrijgbaar.

Verblijfruimtes

  • Centrale hal

    In de centrale op de begane grond biedt de mogelijkheid om een kopje koffie te drinken, de krant te lezen, werken (er zijn stopcontacten aanwezig) of gezellig een praatje te maken.
  • Stiltecentrum
    In de centrale hal bevindt zich het stiltecentrum. Hier kan je je even terug kunt trekken als je behoefte hebt aan een moment van rust of stilte.
  • Tuin/terras
    
Reade heeft een gezellige tuin en terras. Deze bevinden zich aan de achterzijde van het gebouw, met uitzicht op het Vondelpark!

Veelgestelde vragen

Staat de vraag er niet tussen? Neem contact op met onze klantenservice.

Reade werkt intensief samen met VUmc en AMC. Ook zijn er samenwerkingsverbanden met o.a. Faculteit Bewegingswetenschappen van VU Amsterdam en Stichting Sanquin.

Jouw arts kan vragen of je mee wilt werken aan een wetenschappelijk onderzoek. Dit gaat meestal om het invullen van een vragenlijst, het (anoniem) verzamelen van medische gegevens of het vergelijken van twee (medische (medicamenteuze) behandelingen. Het onderzoek geeft vaak geen direct voordeel voor jezelf. Het voordeel is er voornamelijk om de zorg voor toekomstige cliënten te verbeteren.

Door wetenschappelijk onderzoek verbetert de zorg, en de kennis en kunde van artsen en verpleegkundigen. Wetenschappelijk onderzoek zorgt ervoor dat behandelingen geëvalueerd en geoptimaliseerd worden.

Het ARC is de samenwerking tussen AMC, Reade en VUMC waar reumatologisch onderzoek en onderwijs, van deze drie organisaties, onder één noemer wordt gebracht.

Reuma-onderzoekers van AMC, Reade en VUmc bundelen hun krachten in het Amsterdam Rheumatology & immunology Center. Binnen het ARC werken ruim 150 onderzoekers aan de opsporing en behandeling van reumatische en immunologische aandoeningen.

Het grote voordeel van deze samenwerking is dat de concentratie van onderzoekers zal leiden tot innovaties in de behandeling van deze ziekten. De onderzoekers werken samen aan de behandelingen van de toekomst.

Ga naar het Profielscherm en tik op ‘Wijzig uw wachtwoord’. Vul vervolgens tweemaal hetzelfde wachtwoord in. Kies een wachtwoord wat voor jou makkelijk te onthouden is. Hoe meer tekens, des te veiliger en maak gebruik van cijfers, hoofdletters en speciale tekens. Tik als je klaar bent op ‘Bevestigen’.

Probeer eerst de browser of app volledig af te sluiten, om vervolgens de vragenlijst opnieuw te openen. Mocht dit niet werken, kunt je contact opnemen met de servicedesk van Brightfish: servicedesk@brightfish.nl. Geef ons dan zo veel mogelijk informatie van de situatie, indien mogelijk met screenshot, je patiëntnummer en de melding dat je onder behandeling bent bij Reade.

Alle cliënten die voor een diagnose of ziekenhuisbehandeling naar Reade komen hebben een verwijzing nodig. Voor een bezoek aan onze polikliniek heb je dus ook een verwijzing nodig. Zonder deze verwijzing is er namelijk geen sprake van zorg in het kader van de basisverzekering. Dit betekent dat de factuur door Reade niet aan jouw zorgverzekeraar kan worden gestuurd. Jij bent dan zelf verantwoordelijk voor de betaling van deze factuur.

Toon meer veelgestelde vragen Toon minder veelgestelde vragen

Klantenservice

Telefonisch zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags. (08.00 - 17.00 uur). Of
stuur ons een e-mail. Wij streven ernaar je mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?