Foto Vincent van Hall

Vincent van Hall

Graag zet ik mij in voor Reade, uit dankbaarheid voor de manier waarop deze organisatie mij heeft geholpen bij de verwerking en in het herstel van de gevolgen van een medische afwijking (syndroom) waarmee ik geboren werd.

De manier waarop ik (in 2014) in de kliniek op de Overtoom werd opgenomen en daar langdurig mocht revalideren, met goed en respectvol oog voor de belangen van mijn gezin met schoolgaande kinderen, zal ik niet vergeten. Ik heb een niet geplande ingrijpende operatie ondergaan, waarbij ik blijvende beperkingen heb opgelopen. Reade heb ik ervaren als dé plek voor mij om aan de hoop opnieuw handen en voeten te geven. Ook op momenten dat er nog steeds medische complicaties waren. Veel meer dan dat dit in het ziekenhuis of vanuit thuis mogelijk was. Waarna ik na lange tijd met diverse praktische aanpassingen en hulpmiddelen, die op hun beurt ook om tijd en een professionele inzet vragen, weer naar huis kon.

Ik wil heel graag dat de bijzondere revalidatie-mogelijkheden die ik zelf heb ontvangen, maatschappelijk in Amsterdam blijven bestaan én professioneel verantwoord verder ontwikkeld en uitgebreid worden. Op een manier waarbij de cliënten en de zorgverleners c.q. de medewerkers, in een begrijpelijke en inzichtelijke taal, voor elkaar instaan.

De rechtvaardiging van de cliëntenraad bestaat mijns inziens in het draagvlak onder cliënten en verwanten. Dat wil zeggen in de uitwisseling en bundeling van ervaring(en) als bron van vernieuwing en verbetering. Om in gedeelde kwetsbaarheid, vanuit vernieuwende ideeën en initiatieven, de organisatie als geheel waar mogelijk in haar koers te verbeteren, ondersteunen en versterken. Daarop ben ik voor u allen persoonlijk aanspreekbaar.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stel deze via
• een e-mail: klantenservice@reade.nl.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

• de telefoon: 020 - 242 10 00
We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag.
Van 08.00 - 12.00 uur en van 14.00 - 16.30 uur.

Voor spoedgevallen en collegiaal overleg zijn we de hele dag bereikbaar.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).


Al onze adressen vind je op de contactpagina.