CR Ida

Ida Kahlman

Ik ben Ida Kahlman. Na een ongeluk ben ik sinds 1991 in behandeling bij Reade.

Vier jaar geleden werd ik door voormalig lid Aad Zwaard gevraagd voor de cliëntenraad. Het is goed om actief te kunnen zijn voor alle cliënten van Reade. Ik heb een achtergrond als analiste en maatschappelijk werkster. Mijn aandachtsgebieden in de cliëntenraad zijn 'Alles rond klachten', 'Kwaliteit zorg en veiligheid' en 'Wonen'.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stel deze via
• een e-mail: klantenservice@reade.nl.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

• de telefoon: 020 - 242 10 00
We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag.
Van 08.00 - 12.00 uur en van 14.00 - 16.30 uur.

Voor spoedgevallen en collegiaal overleg zijn we de hele dag bereikbaar.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).


Al onze adressen vind je op de contactpagina.