2022 HERO revalidatie reumazorg overtoom amsterdam
PDF

Jules van Veen

In de nieuwsbrief zag ik eind vorig jaar de vacature voor een lid van de Cliëntenraad voorbij komen. Dit raakt me, hier wil ik iets mee doen, dacht ik meteen. Omdat ik al sinds m’n jeugd persoonlijk ervaar wat het betekent om te revalideren. Omdat Reade me op momenten dat het écht moest heeft geholpen om verder te kunnen.

In 2005 lag ik (letterlijk) een jaar in de kliniek. Nog steeds kom ik geregeld terug voor controles, behandelingen of advies. Elke keer voelde ik hoe belangrijk goede zorg is, en hoe bepalend aandacht en verbinding daarbij zijn. Meer dan ooit realiseer ik me dat je als cliënt, professional en organisatie samen vorm en inhoud geeft aan wat die zorg goede zorg maakt. En daar kan de Cliëntenraad een belangrijke, vertegenwoordigende stem in hebben.

Foto jules van veen 180847

In m’n dagelijkse leven werk ik als communicatieadviseur bij de Universiteit van Amsterdam. Eerder was ik copywriter, docent, coach en ondernemer. Verbinden, luisteren en mensen in gesprek brengen: dat is wat ik het liefst doe. Ik ben iemand die graag ruimte maakt voor ieders stem, kritisch meedenkt en tegelijk positief en pragmatisch blijft.

Naast mijn werk ben ik sportief en actief betrokken bij Reade, bijvoorbeeld als begeleider bij de HandbikeBattle. Nu mag ik ook via de Cliëntenraad iets teruggeven. Daar verheug ik me enorm op.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stel deze via
• een e-mail: klantenservice@reade.nl.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

• de telefoon: 020 - 242 10 00
We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag.
Van 08.00 - 12.00 uur en van 14.00 - 16.30 uur.

Voor spoedgevallen en collegiaal overleg zijn we de hele dag bereikbaar.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).


Al onze adressen vind je op de contactpagina.