PDF

Afspraak voorbereiden - Revalidatiearts OLVG

Binnenkort heb je een eerste afspraak bij de Reade revalidatiearts het OLVG.

Het OLVG werkt met digitale aanmeldzuilen. Voor jouw afspraak bij Reade op locatie OLVG geldt dit niet. Jij mag je aanmelden bij de afsprakenbalie; te bereiken via route A8 voor OLVG Oost en via route 11 voor OLVG west.

Lees meer over poliklinische revalidatie in het OLVG

Hoe verloopt de revalidatiebehandeling?
Wanneer krijg je je rooster?
Wat zijn de contactgegevens van OLVG?

Wat neem ik mee?

Neem het volgende mee naar je afspraak:

  • Geldig id, verzekeringspas en zorgpas.

  • De verwijsbrief van jouw huisarts of specialist indien nog niet bij ons in bezit.

  • Röntgenfoto's en overdrachtspapieren, indien in jouw bezit.

  • Overzicht van je medicijnen.

  • Eventueel de ingevulde vragenlijst (indien van ons ontvangen) om ook zelf bij de hand te hebben.

  • TIP Leg hier je toestemming vast. Hiermee kunnen straks jouw artsen van verschillende zorginstellingen jouw medische gegevens digitaal delen. Dat is sneller en kan fouten voorkomen.

Drie goede vragen

Welke behandeling past het beste bij jou? Het is belangrijk om samen met jouw arts een aantal zaken op een rijtje te zetten. Dit doe je door 3 goede vragen te stellen. Samen met jouw arts kan je vervolgens beslissen welk behandeling het beste bij jou past.

  1. Wat zijn mijn mogelijkheden?
  2. Wat zijn de voordelen en nadelen van die mogelijkheden?
  3. Wat betekent dat in mijn situatie?

Deze vragen nodigen jouw arts uit goede informatie te geven. Je voert dan een open gesprek. Samen met de arts beslis je vervolgens welk onderzoek of behandeling het beste past. Zo maak je een goed geïnformeerde keuze, en dat maakt de kans van slagen het grootst. Meer informatie over de 3 goede vragen vind je op www.3goedevragen.nl

In MijnReade vind je heel makkelijk jouw volgende afspraken. Ook vind je daar jouw medisch dossier, ingevulde vragenlijsten en nog veel meer. Inlogen doe je veilig met jouw persoonlijke DigiD op reade.nl/mijnreade.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stel deze via
• een e-mail: klantenservice@reade.nl.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

• de telefoon: 020 - 242 10 00
We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag.
Van 08.00 - 12.00 uur en van 14.00 - 16.30 uur.

Voor spoedgevallen en collegiaal overleg zijn we de hele dag bereikbaar.

Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).


Al onze adressen vind je op de contactpagina.